افرادی که از لب های باریک خود ناراضی هستند می توانند با تزریق ژل به لب ، لب های خود را برجسته تر کرده و زیبایی چهره خود را افزایش دهند. برای آشنایی بیشتر با روند تزریق ژل و همچنین مزایا و معایب آن دکتر رعنا حقیقت پور بهترین دکتر زیبایی تزریق فیلر در تهران این مقاله را تهیه نموده اند.

 

تزریق ژل به لب

 

انواع ژل برای تزریق به لب

امروزه ژل های متنوعی در بازار وجود دارد که در این بخش مقاله به آن می پردازیم.

  • ژل های موقتی

این نوع ژل از هیالورونیک اسید که در بافت بدن نیز وجود دارد تهیه شده و به همین علت با بافت بدن سازگاری بیشتری داشته و ایجاد حساسیت یا آلرژی در بدن نمی کند. اکثر پزشکان برای تزریق ژل از این نوع استفاده می کنند.

  • ژل های دائمی

این نوع ژل از مواد شیمیایی ساخته شده و به همین علت نتوانسته تاییدیه سازمان غذا و دارو را کسب کند به همین علت تزریق این ژل به افراد متقاضی برای تزریق ژل توصیه نمی شود.

نحوه تزریق ژل به لب

برای تزریق فیلر به لب ، پزشک ابتدا ناحیه تحت درمان را بررسی کرده و پس از آن که لب را ضد عفونی کرد مقدار مشخصی ژل را با استفاده از سرنگ در ناحیه مورد نظر تزریق می نماید.

نمونه کار تزریق فیلر به لب دکتر حقیقت پور

 

 

 

اقدامات قبل و بعد از تزریق فیلر به لب

  1. بیمار به مدت سه روز قبل و بعد از تزریق ژل از داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین استفاده نکنید.
  2. به مدت سه روز قبل و بعد از تزریق ژل از مصرف الکل و استعمال دخانیات پرهیز کنید.
  3. بدون آرایش برای تزریق ژل مراجعه نمایید.
  4. به مدت ۲۴ ساعت پس ازتزریق از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  5. داروهایی را که پزشک بعد از تزریق ژل به لب در تهران تجویز نموده است به طور مرتب استفاده کنید.
  6. از ماساژ دادن ناحیه تحت درمان جدا خودداری کنید.
  7. با رعایت موارد فوق بهترین نتیجه را از انجام تزریق ژل لب به دست آورید.

ماندگاری ژل لب چگونه است؟

با توجه به محل تزریق ، متد و مدل انتخاب شده برای تزریق و مارک ژل تزریقی ، نتایج این پروسه برای مدت زمان متفاوتی بر جای می مانند که اغلب بین ۶ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارد و شما پس از گذشت این مدت می توانید برای ترمیم یا فرم دهی لب های خود به شکلی جدید اقدام نمایید. تحقیقات حاکی بر آن هستند که تزریق ژل به لب ممکن است بدن را برای تولید کلاژن تحریک کند و در طولانی مدت منجر به داشتن پوستی شاداب و زیبا شود. همچنین ماندگاری و تاثیر ژل تزریق شده به لب ها می تواند به نوع محصول مورد استفاده توسط پزشک و ناحیه تحت درمان ، شرایط سنی و بدنی متقاضی و غیره بستگی داشته باشد. به طور کلی ، هر چه محصول دارای تراکم بیشتری باشد یا به بیانی ساده تر بستر تشکیل دهنده آن غلیظ تر باشد و عمیق تر تزریق گردد ، دوام و ماندگاری بالاتری خواهد داشت. اگر چه که این یک قانون همیشگی و ثابت نیست اما شما می توانید برای حفظ نتایج به بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران مراجعه نمایید و درمان را در مدت کوتاه تری تکرار نماید. به یاد داشته باشید انجام تکنیک های لازم به صورت درست و اصولی و همچنین تزریق مقدار مناسبی به ناحیه تحت درمان می تواند بهینه و مطلوب بودن نتایج را تضمین سازد.

 

تزریق ژل به لب

 

آیا تزریق ژل به لب درد دارد؟

افرادی که می خواهند از این روش به جای جراحی استفاده کنند این سوال در ذهن شان ایجاد می شود که آیا تزریق ژل درد دارد؟ باید به آن ها بگوییم تزریق ژل با بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار دردی احساس نخواهد کرد و اگر بعد از تزریق احساس درد داشت می تواند با مشورت پزشک خود از مسکن استفاده کند.

عوارض تزریق فیلر لب

بهتر است بدانید اگر تزریق ژل لب توسط بهترین پزشک زیبایی انجام شود و بیمار مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کند دچار عارضه ای نخواهد شد.

آیا برای برجسته کردن لب ها ، متخصصان پوست می توانند کمک کنند؟

امروزه کار های بسیار زیاد و متنوعی برای افزایش حجم بافتی و از بین بردن یا کاهش چین و چروک های سطحی و عمقی صورت انجام می پذیرد. از همین رو برای این کار می توانید از مواد متعددی که فیلر یا پر کننده نامیده می شوند همانند ژل استفاده نمایید.

نحوه انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل به لب

برای انجام تزریق فیلر لب به این نکته مهم توجه کنید که به بهترین پزشک مراجعه نمایید.

  • برای انتخاب بهترین پزشک برای تزریق ژل لب می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین پزشکان تزریق ژل درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره به مطب بهترین آن ها بروید.
  • در جلسه مشاوره انتظارات خود را از انجام تزریق ژل لب به بپزشک مورد نظر خود بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.
  • برای اطمینان بیشتر از انتخاب خود حتما نمونه کارهای پزشک مرود نظر را مشاهده کنید.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر رعنا حقیقت می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

انواع برند ژل لب

با وجود اینکه تمامی ژل های مورد استفاده برای جوانسازی و پر کردن صورت از ترکیبات و مواد یکسانی ساخته شده اند و همه آن ها عملکرد یکسانی دارند اما برند ها و شرکت های تولید کننده هر یک از آن ها متفاوت می باشد. انتخاب برند به دلیل متفاوت بودن غلظت مواد استفاده شده در برند ها ، کیفیت نیز متغییر می باشد. پزشکان مجرب همچون دکتر رعنا حقیقت پور همواره سعی می کنند از برند های باکیفت و درجه یک برای بیماران خود استفاده کنند تا هم نتایجی مطلوب تر و زیبا تر خلق نمایند و هم با مشکلات جدی رو به رو نشوند. در ادامه به بررسی برند های مورد استفاده توسط دکتر رعنا حقیقت پور بهترین دکتر تزریق ژل لب تهران خواهیم پرداخت.

  • ژل استایلج

ژل استایلج نیز همانند بسیاری از فیلر ها دارای ماده هیالورونیک اسید می باشد. این ماده شگفت انگیز می تواند تا چندین برابر وزن خود آب را به خود جذب کند و به همین خاطر بعد از تزریق ژل لب استایلج پوست شاداب و با طراوت به نظر می رسد. ویژگی متمایز کننده در این ژل وجود آنتی اکسیدان های قوی در ترکیبات این ژل است که به پاکسازی رادیکال های آزاد پوست کمک کرده و از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

  • ژل تئوسیال

تئوسیال گروهی از پر کننده ها هستند که از یک تکنولوژی به نام هیالورونیک اسید انعطاف پذیر استفاده می کند. این ماده باعث می شود تا ژل بعد از کشیده شدن عضلات و اندام ناحیه که ژل به آن تزریق می شود ، بهتر به تواند به حالت عادی و شکل نرمال خود بگردد.

  • ژل ژوویدرم

ژوویدرم یک خانواده از پر کننده های پوستی بر پایه اسید هیالورنیک است که خود شامل چندین محصول به نام های Juvederm Voluma XC ، Juvederm XC و Juvederm Vollure XC ، Juvederm Ultra XC و Juvederm Volbella XC می باشند. همه محصولات ژوویدرم که در نام های خود از عبارت XC استفاده کرده اند ، دارای یک ماده بی حس کننده مانند لیدوکائین می باشند تا در زمان استفاده درد یا ناراحتی برای بیمار به وجود نیاورند.

  • ژل الانسه

یک فیلر پوستی و محرک است که در زیر سطح پوست تزریق می شود و به طور طبیعی توسط بدن جذب می شود و هیچ عارضه ای به دنبال ندارد. ژل الانسه با بازگرداندن حجم ، نشانه هایی از پیری مانند چین و چروک ریز و درشت صورت را بر طرف می کند. همچنین با تحریک پوست برای تولید کلاژن کیفیت پوست را بهبود می بخشد.

برای بهره مند شدن از این ژل ها و همچنین اطلاع پیدا کردن در خصوص هزینه ها می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید یا فرم تماس سایت را پر کنید.

درباره drhaghighat2

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button