امروزه افراد برای از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی می توانند با مراجعه به یک پزشک خوب اقدام به لیزر موهای زائد خود کنند. اگر می خواهید برای رفع موهای زائد خود اقدام کنید می توانید به مطب دکتر رعنا حقیقت پور ، بهترین دکتر پوست ، مو ، زیبایی و لیزر در تهران مراجعه نمائید.

 

از بین بردن موهای زائد _ دکتر حقیقت پور

 

انتخاب دکتر خوب لیزر در تهران

برای انجام لیزر موهای زائد بهتر است به یک پزشک خوب و مجرب مراجعه کنید.

  • برای انتخاب یک پزشک خوب برای لیزر موهای زائد می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو نمایید یا در گوگل جستجو کنید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین پزشکان برای لیزر موهای زائد ، درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین آن ها مراجعه کنید.
  • در جلسه مشاوره تمامی سوالات خود را از پزشک مورد نظرتان بپرسید.

نحوه انجام لیزر موهای زائد

برای از بین بردن موهای زائد ، لیزر بر روی ناحیه مورد نظر قرار می گیرد و پالس های نوری را به پوست فرد می تاباند ، نور تابیده شده پس از ورود به بدن به گرما تبدیل شده و توسط پیگمنت های مو جذب می شود ، بالا رفتن دما باعث از بین رفتن پیاز مو و در نتیجه رفع موهای زائد به صورت دائمی می شود.

فواید لیزر موهای زائد

لیزر چندین مو را با دقت بسیار زیاد ، به طور همزمان و بدون اینکه به پوست ناحیه اطراف آسیب وارد شود ، هدف قرار می دهد. هر پالس لیزر کمتر از یک ثانیه به طول انجامیده و در واقع روند آن بسیار سریع می باشد.

چیزی که افراد به شدت در مورد آن کنجکاو هستند این است که آیا روند لیزر موهای زائد دائمی است یا خیر؟ پاسخ منفی است ، با اینکه اکثر موهای زائد در همان جلسه اول رفع می شوند ، اما بهتر است لیزر حدود ۶ تا ۸ جلسه انجام شده و برای به دست آمدن نتایج طولانی مدت و دائمی سالی یک یا دو بار تکرار شود.

بهترین عملکرد لیزر در ناحیه هایی همچون بیکینی ، پاها و زیربغل می باشد ، زیرا ناحیه های ذکر شده غیر هورمونی می باشد. همچنین مو در این قسمت ها ضخیم تر و پوست نازک تر است.

ایده آل ترین افراد برای از بین بردن موهای زائد با لیزر اشخاصی هستند که در صورت و بدن خود موهایی با رنگدانه های تیره دارند. با این وجود ، امروزه و به لطف تکنولوژی ها و دستگاه های به روز افرادی با موهای بلوند و روشن نیز به نتایج بسیار مطلوب و درخشانی از این روش دست می یابند.

 

از بین بردن موهای زائد _دکتر حقیقت پور

 

افراد باید در نظر داشته باشند که انجام این روش در دوران شیردهی و بارداری امکان پذیر نیست.

مراجعه به یک پزشک خوب و مجرب نقش تعیین کننده است و در به حداقل رساندن خطرات و عوارض جانبی ناشی از لیزر موهای زائد تاثیر دارد.

دکتر رعنا حقیقت به بیماران خود در تهران مشاوره تکمیلی ارائه نموده ، اطلاعات لازم در رابطه با نتایج مورد انتظارو همچنین مواردی که افراد باید در رابطه با روند لیزر بدانند را در اختیار آن ها قرار می دهد.

نحوه اصلاح موهای زائد

محل درمان را حدود ۱ تا ۲ روز پیش از لیزر ، با استفاده از تیغ اصلاح نمایید. با این کار ، همچنان ریشه در پوست قرار دارد و توسط لیزر مورد هدف قرار می گیرد ، بدون اینکه سطح پوست آسیبی ببنید.

به هیچ عنوان اقدام به درآوردن مو از ریشه توسط موچین یا وکس نکنید. با این کار ، ریشه ای وجود ندارد که بخواهد توسط لیزر تخریب گردد.

 

از بین بردن موهای زائد _ دکتر حقیقت پور

 

اقدامات قبل و بعد از لیزر موهای زائد

  1. افرادی که قصد از بین بردن موهای زائد با لیزر را دارند ، بهتر است دو روز  قبل از مراجعه موهای بدن خود را بتراشند و بیرون بودن دو میلیمتر مو برای لیزر کافی می باشد.
  2. در روز لیزر موهای زائد لباس آزاد و نخی بپوشید تا اذیت نشوید.
  3. به مدت دو هفته قبل از لیزر مو زائد از انجام اپیلاسیون، بند انداختن و غیره خودداری کنید.
  4. به مدت ۲ الی ۳ ماه بعد از لیزر از برنزه کردن بدن خود پرهیز کنید.
  5. پس از لیزر از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید و حدالامکان از ضد آفتاب استفاده کنید.
  6. به مدت ۴۸ ساعت پس از لیزر موهای زائد صورت از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر در تهران چقدر می باشد؟

هزینه از بین بردن موهای زائد با لیزر با توجه به دستمزد بهترین پزشک ، نوع دستگاه ، ناحیه تحت درمان و غیره تعیین می شود.

کاندیدای مناسب برای انجام لیزر موهای زائد

به نقل از بهترین متخصص لیزر در تهران ، افراد زیر کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند:

  • همه افراد قادر به استفاده از لیزر موهای زائد می باشند.
  • افرادی که دارای موهای تیره تر و ضخیم تر می باشند معمولا نتیجه بهتری خواهند گرفت.
  • سن انجام لیزر موهای زائد معمولا ۱۲ سال به بالا است.

خطرات لیزر چیست ؟

  • از جمله مهم ترین خطراتی که معمولا در مورد لیزر موهای زائد شنیده می شود خطر رسیدن آسیب به چشم ها بر اثر اشعه لیزرمی باشد البته لازم است که به این نکته اشاره کنیم که این موضوع در صورتی که از لوازمی برای مراقبت چشم استفاده شود امکان پذیر نیست و چیزی که تاکنون شنیده شده این می باشد که احتمال آسیب رسیدن به چشم در این وجود ندارد.
  • اشعه خورشید یکی از مواردی به شمار می رود که می تواند عوارضی را بعد از لیزر و به هنگام انجام ان برایتان ایجاد کند معمولا باعث سوختگی پوست خواهد شد. در نظر داشته باشید که بهتر است سولاریم و هرگونه آفتاب گرفتن را پیش و بعد از اتمام دوره کامل لیزر کنار بگذارید.برای جلوگیری از هرگونه آسیب بعد از لیزر موهای زائد حتما پیش از خروج از خانه از کرم ضد آفتاب با محافظت بالا استفاده کنید و هر دو ساعت باید اینکار را تکرار کنید.
  • ممکن است بعد از لیزر مقداری احساس گرما و قرمزی را تجربه کنید برای کاهش درد می توانید کمپرس سرد را به کار ببرید.
  • سوختگی با لیزر ممکن است در اثر خطای اپراتور و نابلد بودن او به وجود بیاید. بهتر است برای جلوگیری از این مشکل پیش از مراجعه به هر مرکزی برای لیزر با یک پزشک متخصص مشاوره کنید و تحت نظارت یک پزشک متخصص این کار را انجام دهید تا دچار هیچ گونه آسیبی نشوید.
  • امکان تغییر رنگ در پوست بعد از لیزر امکان پذیر می باشد.می توانید در رابطه با برطرف کردن آن با پزشک مشاوره کنید.
  • همیشه به این نکته توجه کنید که انجام لیزر نزد افراد با تجربه که به تمامی مراحل ان تسلط دارند و زیر نظر پزشک می توان شانس شما را برای تجربه عوارض بسیار کاهش دهد.

آیا لیزرموهای زائد سرطان زا است ؟

بنا به فرمایشات بهترین دکتر پوست و مو در تهران ، پرتو اشعه لیزر تنها برای از بین بردن فولیکول موهای زائد کاربرد دارد و مانند اشعه ایکس برای پوست و بدن خطرناک نمی باشد و حاوی ملکول های سرطان زا نیست. به همین دلیل این پرتو به هیچ عنوان عامل سرطان به شمار نمی رود.

درباره drhaghighat2

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button