جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی

جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی از جمله روش های پرطرفدار می باشد، در این روش گاز CO2 به زیر پوست تزریق می شود و بافت بدن با کمبود اکسیژن مواجه می شود، به همین علت جریان خون در آن ناحیه افزایش می یابد و باعث رسیدن مواد مغذی به آن بخش می شود.

کاربردهای کربوکسی تراپی چیست؟

• از ایجاد آکنه بر روی پوست جلوگیری می شود.
  • چین و چروک های موجود در پوست از بین می رود.
  • شلی و افتادگی پوست بهبود می یابد.
  • سیاهی زیر چشم و پف اطراف آن از بین می رود.
  • افتادگی پلک درمان می شود.

جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی

جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی چه مزایایی دارد؟

• این روش بدون درد است.
  • دوره نقاهت آن بسیار کوتاه مدت می باشد.
  • یک روش کاملا ایمن محسوب می شود.
  • مقرون به صرفه می باشد.
  • باعث بهبود و زیبایی پوست می شود.
  • دارای اثر بخشی و نتیجه سریع پس از یک جلسه درمانی می باشد.

برای جوانسازی با کربوکسی تراپی به چند جلسه درمانی نیاز می باشد؟

باید بگوییم که تعداد جلسات درمانی با این روش با توجه به وضعیت بیمار حدود ۶ الی ۱۰ جلسه می باشد.

هر جلسه درمانی با کربوکسی تراپی حدود ۱۵ الی ۳۰ دقیقه طول می کشد، به این نکته مهم در رابطه با این روش جوانسازی پوست توجه کنید برای تثبیت نتیجه نیاز است فرد سالیانه یک بار کربوکسی تراپی را تکرار کند تا میزان ماندگاری کربوکسی تراپی افزایش یابد.

آیا کربوکسی تراپی درد دارد؟

بسیاری از افراد در جلسه مشاوره درباره میزان درد این روش می پرسند که باید به آن ها بگوییم که جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی بدون درد می باشد، برخی از افراد هنگام درمان حسی مانند سوزن سوزن شدن دارند که می توان برای آن ها از بی حسی موضعی استفاده کرد، البته بهتر است بدانید که از بی حسی برای همه افراد استفاده نمی شود و فقط برای کسانی که از سوزن ترس دارند و خیلی حساس هستند استفاده می شود.

جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی

عوارض کربوکسی تراپی چیست ؟

کربوکسی تراپی در صورتی که توسط یک پزشک زیبایی مجرب انجام شود و تمامی مراقبت های قبل و بعد از آن رعایت شود هیچ عارضه ای نخواهد داشت.

کبودی و ورم بعد از کربوکسی تراپی تها عیب این روش می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

قیمت کربوکسی تراپی چقدر می باشد؟

هزینه کربوکسی تراپی صورت با توجه به دستمزد پزشک ، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان ، هزینه داروها و غیره تعیین می شود.

افرادی که قصد انجام جوانسازی با کربوکسی تراپی را دارند بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ایده آل به بهترین پزشک مراجعه کرده و برا یاطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را مشاهده کند.

برای مشاهده نمونه کارهای کربوکسی تراپی دکتر رعنا حقیقت می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

درباره drhaghighat2

پاسخ بدهید