امروزه افراد زیادی در پی یافتن یک روش مناسب و ایمن برای برجسته کردن لب های شان می باشند ، برای برجسته کردن لب ها روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از آن ها تزریق ژل است. تزریق ژل لب به جهت حجم دهی و فرم دهی انجام می پذیرد و چنانچه این پروسه تحت نظر یک متخصص با تجربه صورت گیرد ، نتیجه رضایت بخشی را حاصل می کند. در ادامه مقاله از دکتر رعنا حقیقت پور بهترین دکتر پوست ، مو ، زیبایی و لیزر در تهران مفصل درمورد تزریق ژل لب توضیح داده شده است.

 

تزریق ژل لب _ دکتر حقیقت پور

کاندیدای مناسب برای استفاده از ژل لب در تهران

کاندیدای مناسب برای استفاده از ژل لب ، افرادی هستند که به دنبال افزایش حجم و فرم دهی و ترمیم لب‌های خود ، بهبود تناسب اجزای صورت و جلوگیری از علائم پیری پوست لب‌ها هستند. در زیر به برخی از کاندیدایان مناسب برای استفاده از ژل لب اشاره می‌شود:

  • افراد با لب‌های نازک یا پوک و بی‌حجم: افرادی که لب های نازک یا به اصطلاح پوکی دارند با افزودن حجم به لب‌ها و تعدیل آنها می توانند از مزایای استفاده از ژل لب بهره مند شوند و به این صورت بد شکلی یا بد فرم لب های خود را اصلاح نمایند.
  • افراد با خطوط ریز و چین و چروک در لب‌ها: ژل لب می‌تواند خطوط و چین‌های ریز و ناشی از پیری یا خطوط دور لب که ممکن است ناشی از سیگار کشیدن باشد را پر کند و ظاهر آرایشی و جوانتری به لب‌ها ببخشد.
  • افرادی که می‌خواهند تناسب بین اجزای صورت و چهره خود ایجاد کنند: استفاده از ژل لب می‌تواند بین اجزای صورت تناسب ایجاد کند و ظاهر را بهبود بخشد ، به عنوان مثال ، اگر لب‌های بالا بسیار نازک و یا پوک باشند ، افزودن حجم به آنها می‌تواند تعادل را به نسبت‌های اجزای صورت برگرداند.
  • افرادی که می‌خواهند جلوی پیری لب‌ها را بگیرند: ژل لب می‌تواند از علائم پیری ناشی از افتادگی لب‌ها و کاهش حجم آنها جلوگیری کند و به لب‌ها ظاهر شاداب تری ببخشد.

مهم است که قبل از استفاده از ژل لب ، با یک پزشک متخصص پوست ، مو و زیبایی یا جراح پلاستیک در تهران مشورت کنید تا بهترین روش درمانی و نوع ژل لب برای شما را تعیین کند و اطمینان حاصل کنید که شما یک کاندیدای مناسب برای این روش هستید.

انواع ژل تزریقی برای لب

برای تزریق ژل لب دو نوع ژل وجود دارد: ژل های موقتی و ژل های دائمی

  • ژل های کوتاه مدت

این نوع ژل ۶ ماه بعد از تزریق نیاز به ترمیم مجدد دارد ، باید گفت این نوع ژل از هیالورونیک اسید تهیه می شود که در بافت بدن نیز وجود دارد.

ژل های موقتی یا کوتاه مدت ، با بدن سازگار تر بوده و به همین علت ایجاد حساسیت یا آلرژی نمی کنند.

  • ژل های طولانی مدت

این نوع ژل ها بس از استریل و آماده تزریق شدن در ناحیه مورد نظر تزریق می شوند ، باید گفت بهترین پزشک زیبایی در تهران معمولاً از این نوع ژل ها به دلیل شیمیایی بودن استفاده نمی کنند.

 

نحوه تزریق ژل لب به شرح ذیل می باشد:

پس از  تعیین میزان ماده تزریقی و بهترین مارک ژل برای تزریق لب ، پزشک ناحیه های تزریق را بر روی لب مشخص می کند و پس ار آن اقدام به برجسته کردن لب ها می نماید.

تزریق ژل چه مزایایی دارد:

  • باعث زیباتر شدن چهره فرد می شود.
  • اعتماد به نفس افراد افزایش می یابد.
  • بدون عوارض جانبی می باشد.

اقدامات قبل از تزریق ژل لب به شرح ذیل می باشد:

  • یکی از مهم ترین اقدامات قبل از تزریق ژل لب انتخاب بهترین پزشک و بهترین نوع ژل می باشد.
  • یک هفته قبل از این اقدام از مصرف داروهای رقیق کننده خون همچون آسپرین ، وارفارین ، هپارین و داروهایی همچون ویتامین E ، ویتامین C ، امگا ۳ ، جنسینگ ، چای سبز و الکل خودداری کنید.
  • دو روز قبل از تزریق لب از استعمال سیگار و قلیان خودداری کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به لب به شرح ذیل می باشد:

  • دکتر رعنا حقیقت بهترین دکتر پوست و مو در تهران ، توصیه می کنند فرد برای مراقبت بعد از تزریق ژل لب از مصرف غذاهای پر نمک خودداری کند ، چرا که باعث افزایش تورم در ناحیه تزریق می شود.
  • بروز تورم و کبودی بعد از تزریق ژل امر طبیعی بوده و فرد برای کاهش آن می تواند از کمپرس یخ استفاده کند.
  • ناحیه تزریق شده را به هیچ عنوان ماساژ ندهید.
  • از قرار دادن کیسه آب گرم بر روی ناحیه تزریق خودداری کنید.

هزینه تزریق ژل لب در تهران چقدر می باشد؟

هزينه تزريق ژل لب با توجه به دستمزد بهترین پزشک ، میزان ژل تزریق و مارک آن و غیره تعیین می شود.

 

تزریق ژل لب _ دکتر حقیقت پور

انواع مدل های تزریق ژل لب 

 مدل عروسکی

همان طور که می دانید تزریق ژل لب هم می تواند به مدل های مختلف انجام شود که یکی از پر متقاضی ترین مدل های تزریق ژل لب ، مدل عروسکی می باشد. این مدل به افرادی توصیه می شود که به دنیای مد و استایل اهمیت بیشتری نسبت به بقیه می دهند. برای این که رژ نمایه بیشتری بر روی لب های خانم ها داشته باشند ، حجیم بودن لب ها می تواند جلوه ی بیشتری به لب هایشان بدهند. لب های خوش فرم و حجیم حتی با کم ترین لوازم آرایشی می توانند زیبایی دوچندان داشته باشند و چهره فرد را دلنشین تر کنند.

اولین نکته ای که از این مدل در ذهنمان ایجاد می شود ، عروسک های زیبای باربی است که چهره ای گیرا دارند. در این مدل مقدار ژل در لب پایین بیشتر از لب بالا می باشد. تغییرات اساسی در لب پایین ایجاد و قسمت V فرم لب بالا نیز در این مدل تزریق ژل تقویت می شود. این مدل جذابیت بیشتری به ظاهر فرد می بخشد.

مدل طبیعی

همان گونه که از اسم این مدل مشخص است ، تزریق ژل هایشان به گونه است که طبیعی به نظر می رسد و بعد از تزریق ، در چهره فرد زیاد تغییر ایجاد نمی شود. پس از مدتی فرم و حجم لب ها برای زیباجو تکراری نمی شود.

مدل روسی

طبق توصیه دکتر خوب زیبایی در تهران ، این مدل به افرادی که لب بالایی شان باریک و کوچک است توصیه می شود و تزریق می تواند نتایج رضایت بخشی برای فرد به همراه داشته باشد. این مدل به افرادی که لب های عادی دارند نیز پیشنهاد می شود ، زیرا این روش بسیار خوب برای بهبود ظاهرشان می باشد و با برجسته کردن خط بالای لب ، زیبایی لب‌هایشان چند برابر می‌شود. در این مدل ، ژل در ناحیه خط بالای لب و گوشه بالای لب تزریق می شود و به همین ترتیب خط بالای لب برجسته ای خواهید داشت.

درباره drhaghighat2

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button