اقدامات قبل از تزریق چربی

اقدامات قبل از تزریق چربی : تزریق چربی یکی از متدهای جدید و بی خطر برای جوانسازی پوست می باشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

برای تزریق چربی پزشک معمولاً از بافت هایی همچون ران ها و شکم و پهلو چربی مورد نیاز را تهیه کرده و پس از قرار دادن در سانتریفیوژ و جدا کردن چربی از مواد دیگر آن را در ناحیه مورد نیاز برای جوانسازی تزریق می کند.

افرادی که اقدام به جوانسازی با تزریق چربی می کنند، بهتر است اطلاعاتی درباره اقدامات قبل از تزریق چربی و مراقبت های بعد از آن به دست آورند تا با رعایت آن ها به نتیجه ایده آلی دست یابند.

 

اقدامات قبل از تزریق چربی

 

اقدامات قبل از تزریق چربی به شرح ذیل می باشد:

  • یکی از مهم ترین اقدامات قبل از تزریق چربی انتخاب یک پزشک خوب می باشد، برای انتخاب پزشک مورد نظرتان می توانید از دوستان و آشنایان پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از انتخاب پزشک مورد نظر خود به مطب او رفته و درباره انتظارات تان از تزریق چربی صحبت کنید تا او بتواند به خوبی شما را راهنمایی کند.
  • در صورتی که سابقه زدن تب خال داشته اید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید تا پیش از تزریق درمان های ضد ویروسی مناسبی بر روی شما انجام شود.
  • در صورتی که می خواهید تزریق چربی به صورت انجام دهید به خاطر داشته باشید از دو هفته قبل از انجام تزریق تا یک ماه بعد از آن نباید کارهای دندانپزشکی انجام دهید.
  • به مدت یک هفته پیش از انجام تزریق چربی از داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین ، آسپرین ، و غیره استفاده نکنید.
  • به مدت یک هفته قبل و بعد از تزریق چربی از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید، چرا که نیکوتین موجود در دخانیات موجب تنگ شدن عروق خونی شده و در گردش خون اختلال ایجاد می کند.
  • در صورتی که مبتلا به بیمارهای قلبی عروقی هستید پیش از قطع آسپرین حتماً با پزشک خود مشورت کنید.
  • یکی از مهم ترین نکاتی که فرد باید پیش از اقدام به جوانسازی پوست با روش های مختلف توجه کند، این است که بخاطر هزینه کمتر به پزشکی مراجعه نکنند و حتماً پیش از مراجعه درباره او تحقیق کرده و نمونه کارهای او را مشاهده کنند.

ایا تزریق چربی دائمی است ؟

پیش از اقدام به جوانسازی صورت با تزریق چربی این سوال در ذهن افراد ایجاد می شود که ایا تزریق چربی دائمی است یا خیر؟

باید پاسخ داد بله این روش دائمی بوده و برای اینکه اثر آن ماندگار تر شود نیاز است فرد هر چند ماه یکبار تزریق را مجدد تکرار کند.

 

دکتر رعنا حقیقت

پوست ، مو و زیبایی و لیزر

درباره drhaghighat2

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button